Lalala Love ♥

I kväll har jag varit ute med Olivia och hennes kompis Nicole från Malmö, det var riktigt roligt, haha vi gjorde inget speciellt utan gick bara runder snackade, skrattade och hade det allmänt mysigt. Imorgon på eftermiddagen åker jag till Landskrona Karnevalen med dessa två härliga tjejerna. Jag slår vad om att vi kommer ha det mega nice. På förmiddagen ska jag packa klart till Grekland resan, för sen på natten sticker jag till Kreta! Kommer ha det skit bra med 33 grader varmt och strålande sol. Dax för lite sommar. För övrigt hade jag tänkt att gå och lägga mig nu. Är helt slut i hela kroppen. Hade det jätte bra i Göteborg och är en stolt vinnare av 2 kg Toblerone! :D Nu ska jag såva, go'natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0